Hassinen Veljekset Oy on muovisuojaspiraaleihin, metsäkoneiden työkaluihin ja yksityisen veneilyn tarvikkeisiin erikoistunut perheyritys.
Yrityksen ilme kaipasi ajantasaistamista ja kansainvälisille markkinoille suunnattua otetta. Kaikilla kolmella tuoteperheellä on erilaiset markkinat, joten yrityksille ja tuoterändeille luotiin omat ilmeet. Niiden haluttiin erottuvan toisistaan mutta toimivan myös yhdessä.
Mitä teimme:
brändäys, visuaalinen ilme, logot, verkkosivut, mainosvideot, tuotekuvaukset, messukokonaisuudet
Havelin kansainvälisille tuotebrändeille Spiralille ja Mechanicsille tehtiin omat ilmeet ja verkkosivut, jotka toimivat viidellä kielellä (enlanti, saksa venäjä, ruotsi, suomi). Havel on kattobrändi, jonka ilmeen haluttiin olevan pelkistetty ja toimivan sekä kansainvälisillä että kotimaisilla markkinoilla yhdessä tuotebrändiensä kanssa. Tuotebrändeistä huokuu alan maskuliinisuus ja niissä on tunnistettavia viittauksia itse tuotteisiin. Sekä värit että muotokieli ammentavat tuotteista.
Ranturi-tuoteperheen tuotteita myydään kotimaan markkinoille. Ranturi on hyvin tunnettu nimi kohderyhmänsä eli suomalaisten veneharrastajien keskuudessa. Siksi Ranturin ilmettä uudistettiin vain hyvin kevyesti: tuttu ja turvallinen tuotiin puhuttelemaan paremmin tämän päivän kuluttajaa. Myös Ranturi sai uudet verkkosivut ja esittelyvideon kuten muutkin Havelin brändit.